Klacht

Krijgt u niet de zorg zoals u die verwacht of past? Ervaart u de zorg als onveilig? U kunt daarover praten met onze zorgverlener(s). Wanneer de zorgverlener u niet kan helpen, dan kunt u praten met de zorgorganisatie. Wanneer de zorgorganisatie u ook niet kan helpen, kunt u een klacht indienen bij klachtenportal zorg, Klachtenregeling voor zzp'ers en kleinschalige zorgaanbieders I KPZ (klachtenportaalzorg.nl). U kunt uw klacht ook aangeven bij het Landelijke Meldpunt Zorg. 

Indien een klacht, na behandeling conform deze regeling, niet naar tevredenheid van de cliënt of zijn familie is opgelost en de cliënt of zijn familie daarin niet berust, is sprake van een geschil. Dan kan de geschillencommissie worden ingeschakeld. Positieve Zorg is aangesloten bij ‘Klachtenportaal Zorg die samen werkt met Stichting Geschilleninstantie KPZ. Er kan contact worden opgenomen met deze geschillencommissie via geschillencommissiekpz.nl

Compliment

Uiteraard, als u ergens tevreden over bent, dan horen we dat natuurlijk graag. Bijvoorbeeld over het contact met een medewerker of over de kwaliteit van de zorg of dienstverlening die u ontvangt. Ook als u ideeën hebt voor verbetering van de zorg of service, laat het ons dan weten via ZorgkaartNederland of het contactformulier. De waardering die wij ontvangen van cliënten of familieleden is voor ons een extra stimulans om te blijven werken aan uw tevredenheid!